Monday, September 26, 2016

Al Jou Vrae Oor Aanlyn Handel - Antwoord !

Laat my introduce8230; In my jare van mentorskap, sal dieselfde vrae vorendag te kom, weer en weer. So aangeteken ek 'n suite van video's vir almal van hulle, eens en vir altyd te beantwoord: 1. Waar begin ek? 2. Hoe kan ek 'n rekening? 3. Moet ek 'n papier roete? 4. Hoe kan ek seker maak ek is die aankoop van die regte aandeel? (Antwoord: gebruik die aandele unieke ENKELE kode en jy kan nie verkeerd gaan) 5. Watter soort orde plaas ek? 'N beperking orde of 'n mark orde? Wat is hulle? 6. Ive gekliek op die knoppie, hoe weet ek alles reg is? 7. Hoe kan ek check X, Y of Z? 8. Hoe die dividende kom? 9. Hoe kan ek verkoop 'n aandeel en kry my geld uit? 10. As daar 'n probleem, waar kan ek die kontakbesonderhede van kliënte ondersteuning kry? Ek het baie positiewe terugvoer ontvang van talle mense wat die e-Leer suite gebruik. Dit is wat 'n gebruiker aan my geskryf: "Ek het net gekyk / luister na jou video's. Hulle is baie insiggewend en nie té lank. Ek het gevind dat hulle die meeste insiggewend. Dit sou my gered het 'n enorme bedrag van vroetel rond moes hierdie is beskikbaar twee maande gelede. Wel gedaan." Die video's is heeltemal gratis en jy kan dit sien so dikwels as wat jy wil. As jy dit oorweeg om te belê in die mark, altyd bewus wees dat elke euro of pond wat jy spandeer op kos, is 'n euro of pond wat eet in jou opbrengste of verbindings jou verlies. Maak seker om jou koste so effektief en doeltreffend as moontlik te bestuur. Trouens, belê 'n uur in soek deur middel van hierdie aanlyn handel module sal langdurige, tasbare resultate in die tyd en geld gespaar te lewer. Sluit aan by my maandelikse nuusbrief en kry meer inhoud soos hierdie, leer oor sakegeleenthede, en nooit mis my Savvy podcast.


No comments:

Post a Comment