Tuesday, October 4, 2016

5 Beste Praktyke Corporate Training Vir Retail Verkope Associates

5 Beste praktyke: Korporatiewe Opleiding vir Retail Verkope Associates Woensdag 16 April 2014 Hoe om te ontwerp effektiewe korporatiewe opleiding vir Customer Service en Retail Verkope Associates Korporatiewe opleiding beste praktyke word dikwels geverf met 'n breë kwas, met die klem wat probeer-en-ware tegnieke wat van toepassing is in alle nywerhede en werknemer rolle. Tog elke bedryf vertikale en elke tipe rol binne die organisasie het sy eie unieke "smaak." Een van fokusareas SweetRush se ontwerp korporatiewe opleiding vir kleinhandelverkope Associates. Ons het gelukkig om langtermyn samewerking met verskeie kliënte in die kleinhandel was, en saam het ons konsekwent die bar op die opleiding offers aan hul winkel geassosieerdes te samel. Nou, natuurlik, selfs binne die kleinhandel bedrywighede, elke maatskappy het 'n persoonlike benadering wat gebaseer is op die produkte wat hy verkoop, sy kliënt demografiese en diens benadering, en die algehele korporatiewe. Tog is daar 'n paar algemene strategieë wat goed werk in die kleinhandel environments. So, sonder verdere uitstel het, laat ons 'n blik op vyf beste praktyke ons in gedagte hou wanneer die ontwikkeling van korporatiewe opleiding vir kleinhandelverkope Associates. Verminder die tyd weg van die vloer. In 'n kleinhandel omgewing, is verkope direk gekorreleerd aan die hoeveelheid tyd wat 'n mede spandeer interaksie met en diens aan kliënte. As medewerkers is in die voorkant van 'n rekenaar of in 'n opleiding kamer, hulle is nie op die vloer verkoop produkte. Om hierdie doelwit te voldoen, wat ons in diens strategieë wat maak die opleiding van 'n vinnige en doeltreffende en, indien moontlik, hou hulle op die vloer op dieselfde time. One soos strategie is iPad®-gebaseerde (of ander tablet gebaseer), op-die-vloer opleiding. Deur die gebruik van 'n mobiele toestel, kan kleinhandelverkope geassosieerdes hul opleidingskursusse neem tydens 'n verblyf op die vloer. Die beste deel? - App-gebaseerde opleiding kan verdubbel as 'n diens instrument, ondersteun raadplegende verkope met kliënte. Vir een van ons kliënte, ons ontwerp juis oplossing, waarin leerders hul opleidingskursusse en show kliënte belangrike produk inligting kan neem. Hierdie kursusse sluit in video's en animasies wat die funksies en voordele van die produk, wat gebruik kan word tydens die verkoop itself. Nano-leer wys, byt-grootte leer stukke vyf minute of minder, is nog 'n baie effektiewe strategie vir die kleinhandel-omgewing. Hierdie vinnige sarsies van leer te minimaliseer tyd weg van die verkope vloer, terwyl distilleerwyn inhoud af na die belangrikste feite verkope geassosieerdes moet weet. (Vir meer inligting oor nano-leer, check out my kollega Kerri se blog, "10 dinge wat jy moet weet oor Nano-Learning: minder is meer".) En ten slotte, Marken kan geassosieerdes 'n sessie vinnig eindig wanneer 'n kliënt arriveer, en kom dan terug na die opleiding wanneer hulle beskikbare tyd. Demonstreer die merk. Elke opleiding gebeurtenis is 'n geleentheid om te kommunikeer met werknemers oor die merk en die merk waardes van die maatskappy. Goeie kleinhandel opleiding mengt merk bewustheid en voorspraak deur elke scenario en interaksie. Dit is belangrik binne 'n maatskappy, maar uiters betekenisvolle binne 'n kleinhandel-omgewing, want die opleiding dien as 'n instrument vir die bevordering van die handelsmerk en onderrig werknemers hoe om die merk waardes om die lewe te bring wanneer interaksie met hul kliënte. Opleiding is 'n belegging in jou medewerkers. Hoe jy jou merk aan kliënte te demonstreer deur middel van jou bemarking en reklame moet in ooreenstemming met hoe jy jou merk te demonstreer om jou medewerkers wees. Deur die gee van die dieselfde vlak van sorg en aandag aan Associates, erken hulle die belangrikheid wat hulle speel in die bevordering van die merk, en hulle sien dat jy erken hoe belangrik dit is in die totstandkoming van die merk te lewe. Neem 'n gemengde benadering. Baie van die korporatiewe opleiding wat gebeur in kleinhandelverkope omgewings, veral vir profytverdeling werknemers en die uitrol van nuwe produkte, is selfstudie, of dit per e-leer, m-leer, of nano-leer. Tog is dit belangrik om voordeel te trek uit die kennis en ervaring van toesighouers en spanleiers, sowel as geleenthede vir eweknie-gebaseerde learning. For een van ons kleinhandel kliënte, ons ontwikkel "Vergadering-in-a-Box" materiaal, wat ontwerp kort oefensessies gefasiliteer deur 'n winkel bestuurder wees. Eerder as om 'n eenvoudige lesing oor nuwe produkte of die werk met kliënte, die Vergadering-in-a-Box benadering gebruik rolspel en speletjies om 'n interaktiewe en innemende ervaring te skep. Aangesig tot aangesig opleiding bied ook 'n geleentheid om 'n gedeelde ervaring dat die span effekte en versterk die maatskappy kultuur te skep. Gebruik vertakking scenario. Kliëntediens opleiding en produkkennis opleiding is 'n uitstekende kandidate vir vertakking scenario. Die uitdaging is om hulle realisties te maak. So, wanneer ons die ontwikkeling van vertakking scenario's vir kleinhandelverkope Associates, gebruik ons ​​die werklike lewe scenario's en antwoorde van winkel Associates. 'N Vraag wat dikwels ontstaan ​​rondom scenario is of ons video of animasie moet gebruik. My antwoord is, soos baie dinge in die lewe, dit hang af. Video kan baie effektief wees, neem aan jy het 'n groot talent op die skerm en rigting. Animasie, maar kan meer koste-doeltreffend te wees, veral vir opleidingskursusse wat gereeld opgedateer. Met óf metode, 'n realistiese, goed geskryf script is noodsaaklik vir die beoefening leerders. Aan te pas. Te veel maatskappye bied generiese kliëntediens opleiding. Die meeste werknemers weet die basiese beginsels: groet die kliënt, wees beleefd, bied om te help, ens So hoekom is daar dikwels 'n prestasie gaping in kliëntediens? Dikwels is dit 'n gebrek aan begrip van hoe of wanneer die vaardighede toe te pas. 'N uiters doeltreffende strategie vir kleinhandelverkope geassosieerdes behels opstel kliëntediens (sê dat drie keer vinnig) deur die ontwikkeling van 'n maatskappy-spesifieke model. Wat is dit wat die kleinhandelverkope ondervinding in jou winkels onderskei? Distilleer dit neer en definieer onvergeetlike stappe. Gebruik 'n akroniem as 'n handige herinnering en kontrolelys. 'N persoonlike benadering skep 'n nuwe model in gedagte die kleinhandelverkope assosieer se wat gevolg kan word met spesifieke stappe. Terwyl hierdie korporatiewe opleiding beste praktyke onsigbare mag wees om kliënte, sal hulle sekerlik ervaar die gevolge van doeltreffende opleiding wanneer kleinhandelverkope Associates is goed ingelig, raadplegende, vriendelike, en beleefd. En elke gelukkige kliënt is 'n oorwinning vir die mede en die company. Interested om werklike wêreld voorbeelde van korporatiewe opleiding vir kleinhandelverkope Associates sien? Kop bo aan SweetRush se Ons Werk bladsy. klem op e-leer, m-leer, animasie, en video opleidingsprogramme vir kleinhandelverkope en kliëntediens.


No comments:

Post a Comment