Wednesday, October 19, 2016

5 Gratis Aanlyn Belegging Kursusse

Hier is meer oor te belê vanuit die gerief van die huis. Hoe ouer ek word, hoe meer Ek wil leer oor my belegging opsies. Ek dink ek het uiteindelik aanvaar die feit dat een dag, my soet kinders gaan grootword, verlaat die nes en wil hê ek moet betaal vir die kollege. Maar ek wil nie 'n klomp geld spandeer op belegging kursusse en ek het 'n beperkte bedrag van die vrye tyd, so die bywoning van 'n in-persoon loop of seminaar is nie 'n goeie opsie. Gelukkig is die Internet gevul met 'n oorvloed van gratis hulpbronne, insluitend gratis aanlyn belegging kursusse. Morningstar is altyd my go-to site vir belegging inligting. Jy sal nodig hê om 'n gratis rekening te registreer om toegang tot die aanlyn klaskamer, wat 172 verskillende kursusse wat 'n verskeidenheid van onderwerpe insluitend aandele, fondse, verbande en jou portefeulje dek het. Sodra jy 'n kursus voltooi, 'n vasvra vir punte te neem nie. Na verdien 790 punte, kan jy die punte draai in 'n 60-dag Morningtsar Premium inskrywing. kursusse TD Ameritrade se net oop vir TD Ameritrade rekeninghouers. 'N Paar jaar gelede het ek ingeskryf vir 'n gratis TD Ameritrade spaarrekening, want ek het 'n $ 100 bonus sal ontvang as wat ek gemaak het 12 agtereenvolgende maandelikse deposito van ten minste $ 50. Ek het sedert oorgeplaas die fondse uit daardie spaarrekening, maar ek het nog steeds toegang tot die aanlyn belegging kursusse. As jy reeds 'n rekening by TD Ameritrade, dan is hierdie kursusse kan jou help om jou belegging kennisbasis uit te brei sonder om te breek die bank. Investopedia Universiteit se uitgestrekte databasis van online tutorials dek 'n verskeidenheid van finansiële onderwerpe insluitend makro-ekonomie, etiese beleggings, belasting, jong belegger-spesifieke inligting en algemene persoonlike finansies. Die formaat is meer soos 'n werklike aanlyn interaktiewe kursus en meer soos 'n aanlyn belegging boek, maar die tutoriale is maklik om te lees, en jy kan kies en keur die onderwerpe wat die meeste saak aan jou. iTunes U is droom 'n inligting-junkie se. As jy wil om te leer oor iets - enigiets - dan moedig ek jou te besoek iTunes U. BUS123 deur Frank Paiano, 'n professor aan Suidwes-kollege in Chula Vista, Kalifornië is net een van vele belegging kursusse beskikbaar op iTunes U. Die inleiding tot. beleggings kursus is ideaal vir ware beginners. Hier is meer oor te belê basiese beginsels, hoe om geld te vind om te belê, belasting uitgestelde beleggings, klein dollar te belê en meer in hierdie huis-kursus geborg deur die Rutgers Cooperative Extension. Dit is 'n huis-kursus en sal waarskynlik neem 'n paar sessies om te voltooi. As jy een van hierdie gratis aanlyn belegging kursusse geneem het, het jy dit vind nuttig?


No comments:

Post a Comment